onsdag 25 april 2012

Snabba vändningar

Hej!

Det är snabba vändningar med hästar och det är vändningar som jag oftast inte förstår mig på. I vilket fall så är Bus sig själv igen. Lite spänd i början av passet men inget märkvärdigt men den stora skillnaden var att hon hela tiden var kontakt bar och "med" mig, duktig häst!Imorgon får hon en vilodag för att sedan ska det löshoppas på fredag.

Hur går det då med min träning och kost? Kosten går finfint, tvingar mig att äta tre gånger om dagen och tar med mig matlåda till jobbet varje dag (syndade med lite pommes igår för att kunna prova dom nya såserna men annars inget från jobbet på över en vecka).
Träningen har det tyvärr gått lite segt med denna veckan då jag efter en galen helg behövde den där extra timmen på morgonen för att sova ikapp. Jag har i alla fall kört styrkan här hemma i måndags och idag så helt utan träning är jag inte. Jag SKA klara det här och är väldigt peppad, innan sommaren är slut ska jag fått tillbaka lite av min grundstyrka och kondition igen. Kämpa, kämpa!

Lilla Prinsessan

Inga kommentarer: