torsdag 12 april 2012

Sova

Hej!

Kände jag mig piggare när jag vaknade? Svar nej. Efter att mer eller mindre sovit hela dagen åkte jag till stallet där jag knappt klarade av att lyfta in vatten spannen till min häst (det är nu ni ska tycka jätte synd om mig). Nu ska jag sova ännu mer.

Min stackars häst har nu vilat i en vecka och det känns allt annat än bra men jag känner mig själv och om jag skulle försöka mig på att rida just nu skulle det ändå bara sluta i katastrof. Mellan katastrof och vila känns vila ett litet snäpp bättre.

Skulle bara berätta för er hur synd det är om mig och att ni gärna får hålla tummarna för att jag känner mig mindre döende imorgon så jag kan rida och jobba, eller i alla fall jobba. Det vore gulligt av er.

Pocces sista fälttävlan, då var jag också sjuk men
hon var snäll och lät mig hänga på halsen

2 kommentarer:

Mulle sa...

Stackars min lill flicka!

Reka sa...

det är bra att hänga på halsen =) Bara vila och ta det lugnt även om det är tråkigt så blir du snart bättre