tisdag 1 maj 2012

1 maj

Hej!

Jag fortsätter att gå på moln även idag och hur kan man inte det en dag som denna?
Var i stallet tidigt och red ett bra pass i ridhuset, fina Bus. Kom in en lärare som kommenterade hur fin hon är och undrade hur gammal hon är. När jag sa tre såg hon förvånad ut då hon själv hade gissat på fem. (Hon går absolut inte lika bra som en fem-åring men alltid lika kul med lite bekräftelse).

Åkte hem och nu har jag precis gått en pw ute i det fina vädret. Maj är enligt mig den bästa månaden på hela året. Vädret brukar alltid vända på riktigt och då jag inte gillar den där riktiga sommar värmen är maj perfekt. Jag har en fin liten häst, fantastiska vänner, den bästa familjen och solen skiner, vad mer kan man begära?
Inte ens mördar passet på jobb känns jobbigt idag, men hej det går bra nu!

Inte den mest smickrande vinkeln
 men hon är ganska söt ändå

Inga kommentarer: