torsdag 17 maj 2012

Buss + tidsoptimist

Hej!

Vem tror ni tappar sitt avgasrör mitt på motorvägen ungefär 40 minuter från Jönköping? Jo det gjorde såklart jag. Min lilla bil har svikit mig igen så nu går jag i tankar om att svika honom men det är svårt, det har ju alltid varit han och jag.
Så nu är jag en bättre människa och tar bussen igen. Tyvärr har jag blivit lite av en tidsoptimist (är det en revolt mot min mor tro?!) och igår missade jag bussen, score!

Nu är jag i tid för jag tänker inte missa fler bussar! Idag blir sista "normala" passet på Bus på väldigt länge. Igår var vi ute och sprang vilket gick över förväntan och min kärlek till denna häst bara växer. Hon kommer vara saknad i sommar.
Imorgon kommer mina underbara föräldrar och då ska jag få en alldeles för fin present på Charlies.

1 kommentar:

Reka sa...

min lilla bil stannade på motorvägen i veckan, lagom panik när man inser att det inte händer någonting när man gasar och får stanna i väggrenen. Den startade igen så jag kunde brumma vidare men det känns ju inte så bra att den bara kan lägga av sådär :( Dumma bilar!