onsdag 23 maj 2012

Hejdå

Hej!

I söndags var det dags för min prinsessa att åka hem vilket jag länge såg fram emot men efter den senaste månaden ville jag inte riktigt att denna dagen skulle komma. Dessa fyra månader har gått väldigt fort och hon har utvecklats något enormt. Hon är en av dom mest lättlärda hästar jag haft och hennes inställning till arbete är nästintill perfekt.
Till hösten ska jag börja rida för instruktör vilket ska bli jättekul och något som jag redan ser fram emot!

Vad ska då bloggen handla om hela sommaren? Nu när jag står utan häst ska jag se till att få ordentlig fart på min träning och till hösten ska jag vara i mitt livs näst bästa form! Jag känner redan en stor skillnad på min energi och ork sen jag började träna igen (även om det inte blivit så mycket som jag velat) men så fort min förkylning släppt ska jag gå och titta på dom två gym som jag är intresserad av och sen blir det gymkort och massa träningsvärk för min del (nöjd Erikus?)

Jag SKA orka göra 40 sådana efter sommaren! 

1 kommentar: