fredag 25 maj 2012

Marknad

Hej!

Denna helgen är det Jönköpings marknad och vi har absolut kaos på jobbet! På två dagar ska vi sälja mer än vad vi normalt gör på en hel vecka. Vi överlevde gårdagen och det är bara att bita ihop och springa lika fort idag. Man känner att man lever och kul är det!

Imorgon är jag ledig och jag hoppas att min förkylning då ska kunna vara tillräckligt bra för i alla all en lång pw. Har fått nöja mig med lugna promenader denna veckan då jag vet med mig att jag inte ska träna när jag är sjuk. Ni kan ju gissa om jag varit rastlös och jobbig för min omgivning? Varken häst eller träning, vad gör folk på dagarna? Har gjort tappra försök att bränna min blåa kropp men efter två timmar är jag rastlös så jag nästan kryper ur skinnet så någon bränna har jag inte lyckats med heller.

Nu ska jag göra mig klar för ännu en galen dag på jobb, men vad gör det när jag har en finfin kväll som väntar?

Inga kommentarer: