onsdag 30 maj 2012

Tröttsamt

Hej!

Bloggen har rent ut sagt varit för jädra tråkig men framför allt tyst senaste tiden men min tanke om att göra ett litet gäst spel på tränings spåret faller helt när jag har lyckats få förkylningarnas förkylning och mest ligger i soffan med mitt näs spray, strepcil och ipren som mina närmsta och bästa vänner.

Tar lite promenader och springer till bussen (tidsoptimist javisst) men det är all motion jag får för tillfället. Att köpa gymkort känns surt just nu med tanke på att jag inte vågar träna. Idag tänker jag dock trotsa förkylningen lite och köra mitt träningsprogram här hemma så jag inte blir helt försoffad.
Efter två riktigt jobbiga men roliga dagar på jobbet hade jag väldigt svårt att varva ner och gick på "Donken speed" ett bra tag men till slut fick jag en jättefin och mysig söndag som kunde avnjutas i solen. Efter vad som kändes som hundra försök klarade jag av att kasta min första macka, score!


Fina söndag 

Inga kommentarer: