lördag 12 maj 2012

Träningsvärk

Hej!

Med träning kommer träningsvärk, vissa gillar den andra inte och jag är av den senare sorten. Visst det är gött att känna av träningen ger något men att själva träningsvärken är go, nja? Erikus och Linn hur tänker ni ; )
För träningsvärk har jag efter att ha chockat kroppen med första löpningen på länge, nästan hela vägen ner till stan blev det för en paus med fika och sen gick jag en extra lång promenad på vägen hem. Jag gillar regn (på vår och sommar) så jag blir extra inspirerad att vara ute nu när det regnar sådär fint. Blev ett dubbelpass med en tur till Gränna för ännu en pw på kvällen.

Nu tänkte jag trotsa mina värkande muskler och ge mig ut på ännu en tur i regnet, jäj go me!
Imorgon styr jag och Ali (lilla bilen) hemåt då min fina bror är på besök. Det blir att vi träffas en gång om året, oftast runt den här tidpunkten och däremellan saknar jag honom massor! Det kommer bli kvalitets tid på många plan då min farmor, resten av familjen, systerbarnen, hästarna och hunden ska ha sin del så bloggen får vila men på tisdag är jag tillbaka igen : )
Behöver jag nämna att slutet på helgen kommer bli guld?!

Fina broren 

1 kommentar:

Erika sa...

NJUT Hilda! ;D