måndag 3 september 2012

Back in business

Hej!

Efter tre lååånga månader är nu äntligen Busan tillbaka hos mig. Behöver jag ens nämna hur glad jag är?
Efter tre dagar tillbaka hos Rogö känns livet både lättare och roligare igen. För att livet ska kännas riktigt bra behöver jag en häst!

Både i lördags och igår satt jag upp en liten stund och checkade av att hon kom ihåg vad allt handlade om men framför allt för att se så hon var tam. Busan fortsätter precis där hon slutade, med att imponera stort! Satt upp och känslan var där direkt. Mjukt och fint stöd på bettet, framme för skänkeln och bara tuffa på som om allt var precis som vanligt. Hon är bra söt min lilla Busa. Pappa filmade lite som jag ska försöka ladda upp så ni får se.

Efteråt badade vi bort all sommarsmuts och friserade till skogshästen så nu ser hon välvårdad ut. Bara sommarmagen som ska bort men den kan vara bra att bygga lite muskler på i vinter.

Idag har jag bara klappat på min fina för imorgon ska vi ta oss en tur igen.

Fina Busan 

2 kommentarer:

Mulle (Hildas mamma) sa...

Äntligen!!!!
Skönt det här igång igen. . .

Stefan sa...

Härligt!