torsdag 13 september 2012

Känna sig duktig

Hejhej!

Som jag nämnde innan låg dagens fokus endast på att Bus skulle få känna sig duktig. Det blev ett enkelt pass och trots lite uppståndelse i ridhuset fortsatte hon bara att jobba på och tänka framåt. Det kändes att hon var lite trött sen gårdagen så ett enklare pass var helt perfekt idag. Efteråt blev det massa mys som hon efter flera månaders tvång nu äntligen börjar uppskatta.

Jag är super motiverad just nu och ser fram emot hösten/vintern. Men framför allt ser jag fram emot våren när resultaten av all träning kommer börja visa sig och som förhoppningsvis kan nå ända fram till en tävlingsdebut. Om ett par veckor när hon fått upp lite flås ska jag ta kontakt med samma tränare som hjälpte mig med Prinsen och hoppas att hon har tid över för att hjälpa mig igen.

Det var längesedan jag använde kavajen men nästa år är det äntligen dags igen!

Inga kommentarer: