torsdag 27 september 2012

Morgonpromenad

Hejhej!

Idag är min lediga dag denna veckan och det går inte att starta den på ett bättre sätt än i stallet. När man står i ett så stort stall som jag gör är det skönt att ibland få vara helt ensam. Jag borstade länge på Busan och sedan gick vi en lång tur i skogen. Efteråt borstade jag lite till och sen sprang hon glatt ut till sin kompis i hagen. (väldigt glad att hon inte gör sådana luftsprång när jag sitter på!)

Idag gjorde jag ett seriöst försök att få lite vettiga bilder på henne. Något som Busan tyckte var väldigt onödigt så jag har nu fyllt telefonen med en stor, brun, suddig fläck. Men ack den som ger sig, imorgon gör vi ett nytt försök. Är så kul att ha helkroppsbilder att jämföra med om några månader.

Visst ser hon peppad ut? 
Den normalaste bilden jag lyckades ta
Bus upptäckte golvbrunnen
 (två sek senare hoppade hon i luften)



Suddiga älgöron 

1 kommentar:

Mulle sa...

Så lik sin mamma :)