torsdag 6 september 2012

Söte Busan

Hej!

Igår och idag har Bus bara fått gå i hagen och vara söt. Ridhuset är stängt onsdag - söndag och jag vågar mig inte ut på tur redan så hon får några dagar att ta igen sig på (redan innan hon börjat). Jag hoppas kunna smita ner i ridhuset på söndag kväll för då tror jag att min abstinens är ganska stor.

Det som alltid fått mig att tveka lite angående Bus är att hon kan vara på gränsen till opersonlig och grå. (Vilket är något av det tråkigaste jag vet, jag vill ha nerv, personlighet och lite eller kanske mycket galenskap i mina hästar) Men dom senaste dagarna börjar något av en personlighet tränga fram bakom den gråa fasaden. Idag kom hon till mig i hagen och så fort jag slutade gosa med henne blev hon arg och stampade med foten i marken. Söta lilla Busan kan kanske bli mer än en söt flick häst, kanske rent av en riktig Hilda-häst : )


1 kommentar:

Mulle sa...

Jippi!!!!
Hur kunde du någonsin tvivla?