torsdag 25 oktober 2012

Ett steg framåt

Hejhej!

Idag provade jag på paddocken ännu en gång och efter allt jobb mina underbara hyresvärdar lagt ner under helgen var det som att rida in på en helt ny bana. Fast underlag som man verkligen "vågade" rida på, fick så klart en häst som gick därefter också.

Hade idag en jättefin och koncentrerad häst som trots en del "happenings" runt om hela tiden behöll fokus på mig och jobbade på riktigt bra. Som många gånger förr efter ett lite kämpigare pass så som det i måndags är det lite av en ny häst jag hoppar upp på. Sakerna som vi tragglade då sitter på plats idag, hon har ett bra huvud min lilla Busa. Efteråt skrittade vi en bit på vägen, nu med lång tygel, spetsade öron och avspänd häst. Tänk vad mycket som kan hända på bara ett par veckor.

Nöjd och fin Busa 

1 kommentar:

Mulle sa...

Gulle, nu kommer tårarna. . .