torsdag 25 oktober 2012

Benpass?

Hejhej!

Imorse när klockan ringde vaknade jag med tungt huvud, täppt näsa och feber känning. Det är absolut inte läge att bli sjuk nu, åker till Barcelona på lördag och vägrar vara sjuk på min semester! Hoppade därför morgonträningen och tog istället en Panodil och ställde om klockan och sov lite till.

Efter frukost på stan och lite kikande i butiker begav jag min till Tenhult och min fina häst. Det gick smidigt i stallet och då jag kände mig piggare klämde jag in ett litet pass på gymmet innan jobb.
Blev lite halvdant och oplanerat pass men fick tränat lite grann och lite är bättre än inget, eller hur? Känner träningsvärken komma så helt i onödan kan det inte ha varit.
Känner dock att jag behöver lite hjälp och motivation till just benpassen, har svårt att hitta roliga/bra övningar. Får helt enkelt googla lite och sen prova mig fram, så jag gjorde för att hitta många av mina favorit övningar för mage/rygg/axlar. Vad gjorde vi innan google?

Nu drar jag täcket över huvudet och hoppas vakna med en bättre näsa imorgon samt ett snöfritt landskap (ja det har snöat i Norrland : ( )

Inga kommentarer: