söndag 21 oktober 2012

Tillbaka

Hejhej!

Nu är jag tillbaka i Norr. Efter två soliga och varma dagar hemma var det dags att köra tillbaka till min vardag. Om en vecka kör jag tillbaka så snart får jag träffa världens bästa familj igen.

Idag blev det ännu en pass med Sture. Han är så cool, reagerar inte på något och idag både spände jag åt sadeln ordentligt och tog ner stigbyglar, hoppade bredvid honom och klappade på och runt om sadeln utan reaktion. Jag ser väldigt mycket av min Prins i Sture och hoppas snart komma på en bra lösning så jag ska kunna ha båda hästarna i mitt liv.

Med saker på är han inte riktigt så ful 

Så länge han får ha spöt eller grimmskaftet i munnen är han nöjd

1 kommentar:

Mulle sa...

Söte, din storasyster tyckte också att han var fin :).
Anna E undrade precis hur du skulle fixa 2 hästar i ditt liv?