måndag 5 november 2012

Barcelona

Hejhej!

En dag senare än planerat har jag landat i min lägenhet efter 10 dagar med min underbara familj.
Blev lite kär i Barcelona, vilken stad! Rekommenderar verkligen alla att åka dit. Vädret var inte det bästa men vad gör det när maten är god, drinkarna billiga och sällskapet fint? När jag hittar sladden till kameran kommer jag lägga upp lite bilder så ni får se vad vi gjort där nere.

Igår var min vanliga klumpighet framme igen så kvällen avslutades med en hårt lindad fot och det fanns inte en chans för mig att köra bil så stannade hemma så mina föräldrar kunde skämma bort mig ännu en kväll. Idag är foten bättre (så länge den är hårt lindad men utan stöd är den helkass) så jag kunde inte rida min fina Busa. Abstinensen är stor men fick i alla fall komma upp och klappa på min lilla fina och vist var hon lite extra glad över att se mig.

Nu ska jag hoppa bort till bussen för min sista måndag på The Donk och ikväll blir det en efterlängtad tur på gymmet, jäj!

Det går bra nu...

2 kommentarer:

Stefan sa...

den foten borde vi kapat av, den ser inte riktigt kry ut...

Mulle sa...

Hoho, lever du?
Dåligt med uppdatering. . .
Din lille bror ringde idag och undra om du haft trevligt :)