torsdag 8 november 2012

Abstinens

Hejhej! 

Ingen vidare uppdatering här då jag inte haft så mycket att skriva om. Foten är fortfarande svullen och numera både svart, lila, blå, gul och grön vilket gör att jag inte vågat mig upp på Busan än. 
Abstinensen är väldigt hög och jag vill inget hellre än att sadla upp och bara få sitta på min fina häst igen. 
På lördag SKA jag rida! 

Energin som samlades under semestern gör jag flitigt av med på gymmet. Haft två riktigt bra pass denna veckan och hoppas hinna med minst ett till i helgen. Tekniker börjar sitta och jag fortsätter att utmana kroppen med både övningar och vikter, riktigt roligt! 
Även fast jag "firade" min sista dubbel för någon vecka sedan så tog jag på mig en till så inatt ska jag jobba för att sedan gå på min sista helg på Donken imorgon kväll. 

Förhoppningsvis blir bloggen roligare nästa vecka då jag hoppas kunna ha igång Busan igen, börjar mitt nya jobb och med det få nya och bättre rutiner : ) 

Fina skruttan 

1 kommentar:

Mulle sa...

Hejhej!
Ta nu det lilla lugna.
Du kan ju arbeta min/din fina häst från marken också, eller hur?
Låt nu foten bli riktigt bra innan du busar iväg. . .