lördag 10 november 2012

Lycklig

Hejhej!

Idag har jag trotsat foten och ridit! Lindade lilla foten hårt och sen struntade jag helt enkelt i att känna efter, jag var bara tvungen att komma upp idag! Och tänk vad en liten häst och en halvtimme i ridhuset kan göra mig lycklig?!

Busan har vilat i två veckor så jag hade förberett mig på lite hoppande och busande, MEN! Hon gick som en klocka idag, rundare i formen än någonsin och verkade mest glad över att få jobba igen. Hon var lite pigg och hade lite extra energi men hon använde den på rätt sätt och jobbade verkligen på bra idag.
Efter lite funderingar så tror jag egentligen den här ofrivilliga vilan bara gjort henne gott. Hon har fått tid att fundera över vad hon lärt sig och hon känns mer sugen än någonsin på att lära sig nya saker.

Jag vet inte vem av oss som var lyckligast när vi gick hem från ridhuset, vi är båda arbetsmyror och trivs som bäst när vi är igång!

Fortfarande inga vettiga helkroppsbilder 

Puss på dig 

1 kommentar:

Mulle sa...

Fantastiskt roligt!
Vi är precis hemkomna från att ha gratulerat Bettis.
Det verkar som vi kommer upp till den tredje advent. . .