måndag 12 november 2012

Aj!

Hejhej!

Igår stämplade jag ut från Donken för sista gången (vågar man ens säga det?!) och det kändes så jädra skönt! Jag har kommit en del av mina arbetskompisar väldigt nära och det känns tråkigt att inte få se dom lika ofta men ses vet jag att vi kommer göra. Vissa saker kommer jag sakna och jag har mest roliga minnen från min tid på City men nu är det dags att gå vidare. Nya utmaningar, nytt år (snart iaf) och nya möjligheter!

Lite halvhög på livet gick jag direkt från jobbet till gymmet vilket jag ångrar lite idag. För jäklar vilken träningsvärk jag har, den är inte riktigt från denna värld. Peppad och lycklig så struntade jag äntligen i tjejgymmet och hängde med dom stora grabbarna. Jag kände mig väldigt liten och svag när jag såg hur mycket dom lassade på sina stänger men tävlingsmänniskan kom fram och jag lassade på mer än vanligt och körde flers reps bara för att visa att jag också kan! (Vilket jag inte tror att dom brydde sig ett skit om men vi kan ju låtsas att dom blev imponerade haha). Fick ett grymt träningspass och var ännu högre på livet när jag gick där ifrån, lyckad söndag helt enkelt!

Nu ska jag vila ett par timma innan jag åker iväg till mitt första pass som heltidare på Hit & Dit. Vi kan vell alla hålla tummarna för lätta paket idag för annars vet jag inte hur natten kommer sluta ; )

Såhär kände jag mig igår... 


...Såhär såg jag egentligen ut : P 

2 kommentarer:

Stefan sa...

hehehe verkligen roliga bilder.

Mulle sa...

:)! Tycker jag också!
Kör försiktigt!!!!!