lördag 17 november 2012

Lyx

Hejhej!

Imorse stämplade jag ut från min första vecka som heltidare på Hit & Dit. Har massor att lära men kul är det och tävlingsmänniskan är redan framme så det ser lovande ut : )
Jag kände för att fira lite och åkte till City för att köpa en riktig lyxfrukost, nybakta bullar och massa gott pålägg. Hem till lägenheten och lyxade till det med en bra film och god frukost! Kunde inte fått en bättre start på dagen.

Nu har jag precis landat i soffan efter en bra kväll i stallet. Jag har tänkt länge på att börja hoppa Busan och idag tog jag äntligen tag i det. Byggde upp lite enkla övningar och som hon löste det! Ingen tvekan någonstans utan hon fortsätter att imponera genom att lösa alla frågor och problem på ett enkelt sätt. Behöver jag säga att hon inte är tillsalu längre?

Nu fortsätter min lyxlördag med god mat, Så mycket bättre och lite senare, Kesella! Bra start och bra avslut på en riktigt bra dag : )

Min stjärna 

Dagens övningar 

1 kommentar:

Mulle sa...

Vad var det Jette och jag sa :)!
Ringer imorgon när jag vaknat. . .
Vi är lite berusade nu, när vi firat Johansson :)
Vi planerar NBarcelona till våren . . .