lördag 1 december 2012

Stress

Hejhej!

Morgonen har idag tillbringats på bästa sätt (i stallet så klart) med en superfin Busa. Var klar lite tidigare idag på jobbet så åkte ut och ställde upp lite hinder. Känns viktigt att försöka hoppa regelbundet nu i början så vi båda kommer in i vad det handlar om.

Framridningen var verkligen super! Allt tjafs som vi hade i början av veckan är helt borta och nu är hon sådär mjuk och fin som jag vill ha henne. Det som vi tränade på förra veckan börjar också sitta vilket minskar hängandet i handen och bärigheten är mycket bättre!
Hoppade en vattenmatta och en liten studs. Inget avancerat men två nya uppgifter för Bus som hon löste galant! Idag var det verkligen så himla kul igen! Två gånger på rad är ju helt fantastiskt!

I och med hoppningen blev jag sen hem så nu har jag sprungit runt i lägenheten för att få ihop allt och nu måste jag springa bort till bussen. (Har egentligen inte alls tid att sitta här) Om en timme går tåget till Malmö och min finaste Rekavän, ska bli så himla kul att få träffa henne igen : )

Ha en bra helg allihop

Dagens små övningar 

1 kommentar:

Mulle sa...

Wow vilka stjärnor ni är!!!!
Hoppas ni får det riktigt gött!!!!