fredag 18 november 2011

Vilodag

Hej!

Vi har folk från huvudkontoret på jobbet som bevakar oss stenhårt med både tidtagarur och kvalitets kontroller vilket är enormt påfrestande.
Så när jag landade i stallet vid halv sju bestämde jag mig för att ge min prins en vilodag. Tror dock inte att han led allt för mycket utan verkade rätt nöjd med endast kvalité tid med massa kliande och borstande.

Dagar som denna när man varit på helspänn hela dagen och inte kunnat slappna av en enda sekund är jag så oerhört tacksam över att kunna åka ut till stallet och bara ta det lugnt. Kunna stå och titta  på min häst och känna hur hela kroppen och huvudet äntligen får tid att slappna av. Stallet är mitt "happy place" och ibland undrar jag hur icke hästfolk överlever?!

Imorgon är det "övervakarnas" sista dag och jag slutar redan vid fyra så då tänkte jag åka direkt till stallet och fira med ett pass i ridhuset.

Min prins 

Inga kommentarer: