tisdag 31 januari 2012

Trött tjej

Hej!

Efter en helg med lite sömn börjar nu tröttheten göra sig påmind, jag är helt sjukt seg! Jag är dålig på att sova då det finns så mycket annat som är mer intressant och när man sover missar man ju allt. Börjar dock känna att kroppen snart kommer säga upp sig om jag inte låter den få några extra timmars sömn så ikväll SKA jag sova tidigt!

Idag fortsatte förvandlingen från skogsmulle till välvårdad häst (bara manen kvar nu) och jag måste säga att hon redan växer på mig. Hon stod snällt på gången trots att hästar kom och gick plus att jag sprang runt henne med sax, borstar och pälsglans. Duktig Bus! Hon har ett stort problem och det är vatten koppen. Hon förstår inte riktigt hur den fungerar plus att hon allt som oftast flyger i luften när hon råkar trycka på den. Får leta upp en spann och hänga in till henne imorgon om hon inte lärt sig.

På torsdag är blir första arbetspasset och det ska bli kul att få komma igång och jobba med henne

Lilla Bus 

1 kommentar:

Erika sa...

ååh är så glad för din skull att du har en pålle att ta hand om igen :D