torsdag 22 mars 2012

Hem

Hej!

Uppdateringen är inte den bästa just nu men eftersom lilla Bus vilar och detta är en häst blogg så blir det tomt med inlägg men till helgen ska det börjas rida igen och då blir det bättre.

Idag fick jag äntligen påsk schemat och jag kommer kunna åka hem! Jag har inte varit hemma på länge och det ska bli så himla skönt att få bli lite bortskämd igen. Att få träffa bästaste familjen, vännerna och även farmor kommer på besök. Pricken över i:et är (som vanligt när jag åker hem) att få gosa med min Mona. Den där arga, konstiga och väldigt speciella hästen tog mitt hjärta från första gången jag såg henne (vävandes i panik med pannan mot box väggen) och det är väldigt tomt utan henne.

Från fredag morgon till söndag kväll står det massor med saker på "to do" listan så helgen kommer gå i ett men det är då jag trivs som bäst. Att jag lovade bättre uppdatering börjar nog gälla efter helgen : )

Fina Mona (min sits inte lika fin)

1 kommentar:

Mulle sa...

hoho, nu vill vi ha en uppdatering!!!!