fredag 16 mars 2012

Hovis

Hej!

Idag har Svea fått nya skor så nu är hon fin i sina fötter igen. När jag flyttade upp hade jag turen att få tag i en riktigt bra hovslagare. Han är lugnet själv och tar unghästarna super plus att han är riktigt duktig på det han gör. Just hovarna kan orsaka väldigt mycket problem och därför vill jag få det rätt från början.

Det kliar redan i mina ridfingrar men idag lånade snälla Martina ut en av sina till mig så vi tog oss en tur i det fina vädret. Så nu ska jag kunna klara en vecka till.
Sitter just nu och laddar inför stängning på jobbet och som vanligt är det segt när man sitter här i soffan men så fort man kommer ner och sätter igång är det ganska kul : )

Ha en fin fredag kväll

1 kommentar:

Mulle sa...

Som lanligt när vi är hos johansson, så får vi god mat och blir fullla :)!!!!