söndag 18 mars 2012

Söndag

Hej!

Idag känns som en typisk söndag där man ligger kvar i sängen lite för länge och äter en fin, stor frukost och gottar sig med en film på morgonen. Jag får dock nöja mig med en halv söndag då jag om någon timme ska åka ner och jobba ett par timmar.
Både fredag och lördag natt flöt på bra och jag börjar känns mig i alla fall lite ljummen i kläderna nu.

Igår började operation fällning! Svea tappar all sin vinterpäls och det är hår precis överallt. Igår stod jag med henne i över en timme och av döma på allt hår på golvet såg det ut som jag klippt henne. Hon var väldigt nöjd med livet och ville inte gå ut ur stallet efteråt (tror allt hon börjar bli lite gosig den där).
Idag tänkte jag inte efter innan jag åkte till stallet så hon var mitt i lunchen så därför blev det ingen fortsättning idag men imorgon ska det borstas igen.

Nu ska jag passa på och ta en timmes söndags tid innan jag måste åka till jobb. Hoppas ni har en fin söndag allihop

Inga kommentarer: