måndag 19 mars 2012

Ojdå

Hej!

Det bästa med att jobba helg är att jag alltid är ledig på måndagen, riktigt gött! Idag vaknade jag till snö men valde då att vända på mig och sova nån timme till. När jag valde att gå upp var snön borta och livet kändes lättare igen.
Det blev en tur till Svea och kampen om sommarpälsen fortsatte. Hennes päls som annars är blank och fin är nu ganska grå och tråkig men jag börjar skymta finare fläckar så snart är hon säkert blank igen.

Jag har inte pratat med mina fina föräldrar på länge så idag hade vi "telefon träff" och som vanligt hade vi massor att prata om. Jag tittade precis på klockan och insåg att vi pratat i nästan tre timmar och att det nog var läge att lägga på. Vi löste en massa världsproblem (eller åtminstone mina problem) och jag tror att den närmsta framtidens pussel börjar bli klart. Jag lovar att skriva ett inlägg om detta men det är svårt att få ner dessa tankar så jag får återkomma om några dagar.
Min tänkta jogging tur skjuter jag upp några dagar för nu ska jag titta på en film och ladda om inför en kort jobb vecka.

Finaste föräldrarna 

Inga kommentarer: