tisdag 27 mars 2012

Spänd

Hej!

Idag blev det en liten miss i planeringen då jag trodde det var träningsfritt i ridhuset på tisdagar men så var inte fallet, det var hoppträning.
Jag har hela tiden försökt "skydda" Svea från träningarna då det är ganska mycket folk i och utanför ridhuset och  det blir lite stimmigt och rörigt. Men planeringen sprack och då är det vara att gilla läget, det blev samtidgt en bra träning för henne och så småningom blir hon ändå tvungen att lära sig. Hon var spänd och springig och flög i luften ett par gånger men emellan jobbade hon på riktigt bra och idag låg hon mycket bättre i handen.

Jag är ganska nöjd med dagen trots allt, visst var hon spänd men av förklarliga skäl. Jag kunde hela tiden hålla kontakt med henne och hon var alltid ridbar vilket är positivt. Idag fick hon ännu en bock på erfarenhets kontot och nästa gång är jag säker på att det kommer gå lättare. (Hon är som sagt otroligt lättlärd).

Nu väntar sängen då jag har en tidig start på dagen imorgon.

Busan

Inga kommentarer: