fredag 11 maj 2012

Internet problem

Hej!

Dom senaste dagarna har jag varit väldigt inspirerad till att blogga och haft en gel del saker att dela med er men mitt internet har inte fungerat. Det är knappt att jag får igång det nu men förhoppningsvis är det på bättringsvägen.

Jag har en liten Busa som är full av energi och igår var hon i luften lite för många gånger. Då ridhuset är bokat hela helgen fick jag planera om och efter jobbet åker jag upp och rider även om jag borde sova (jobbar dubbelt idag). Dom korta stunderna hon är på marken är hon sitt fina jag och går som en klocka. Jag tror helt enkelt att hon fått upp flåset och sin kondition så pass mycket att hon orkar busa.
Det är ingenting som oroar mig, det är kul att hon är glad (för hon är just glad och inte dum). Jag får bara se till att hon inte vilar för mycket utan håller henne sysselsatt den sista veckan fram till tre års.

Nu ska jag till stallet för att mocka, sätta mat mm så jag endast kan rida när jag kommer upp senare. Imorgon   hoppas jag kunna uppdatera er om dom senaste dagarna.

Söta Svea 

Inga kommentarer: