tisdag 8 maj 2012

Träningen?

Hej!

Ni undrar kanske vad som hände med min träning, matlagning och hälsosammare livs stil? Jodå den finns fortfarande kvar, går in på vecka tre (eller fyra) med matlådor. Promenaderna är svårare att få in när jag går kväll men det har blivit ett par plus att jag kör styrkan nån gång då och då.
Eftersom jag är ganska lat så har jag svårt att ta tag i träningen här hemma (soffan är så mycket skönare) så på torsdag ska jag och en vän köpa gymkort. Som sagt är jag lat men även lite snål och jag vet att om jag lagt pengar på ett gymkort kommer jag använda det! Beachen 2012 känns lite för nära men 2013 då jädrar ska jag vara i form igen!

Nu har jag gått mitt sista mardröms pass för denna perioden och det avslutas med två dagar ledigt. Morgondagen spenderas på bästa sätt genom att nörda mig i stallet inte bara en gång utan två! Eftermiddagen bjuder på långpromenad och en tur till Charlies.

På tal om annat så saknar jag dig

1 kommentar:

Stefan sa...

öpp öpp öpp.
Inte för mycket shoppande på Charlies - tänk på att du precis fyllt år och vi kanske har något på G!