tisdag 9 oktober 2012

Äntligen!

Hej!

Ääääääntligen är det gjort. Första passet på gymmet sen Kanada är avklarat! För två veckor sedan öppnade Fitness 24/7 precis bredvid jobbet vilket är helt perfekt. Min största ursäkt för att inte ha börjat träna är just öppet tider och att jag "aldrig" kunnat gå dit när dom har öppet. Nu finns det inget att skylla på, alltid öppet och tillgängligt, helt nytt så allt är jättefint och sådär lagom stort. Så inte jag blir vilsen men samtidigt stort nog för att kunna gömma sig och komma undan lite.

Igår var det dags, dagen med stort D. Och vet ni? Jag klarat! Det var superkul att vara "tillbaka" och jag fick lov att hålla igen ganska mycket då jag ville lite för mycket hela tiden. Fick ett bra pass där jag gick igenom hela kroppen mest för att känna av läget hur allt kändes och om jag kom ihåg hur allt fungerar. Det kändes bra och idag känns det lite sådär lagom i kroppen, perfekt början! Imorgon blir det längre och tuffare och mer fokus på specifika övningar och muskler. Jag är pepp!




1 kommentar:

Stefan sa...

Härligt med lite träningsvärk!