söndag 14 oktober 2012

Glad tjej!

Hejhej!

Tiden räcker inte alltid till och bloggen är inte prio ett i mitt liv. Jag har haft några dagar med några riktigt bra besked som jag bara velat njuta av. Jag och höstsolen har skinit (heter det verkligen skinit?) ikapp här i Norrland.

Torsdagen blev dagen med triss i bra besked! Vaknade av ett telefonsamtal där jag plötsligt blev erbjuden ett nytt jobb. Lättnaden är stor då jag går från oregelbundna tider, löner men framför allt inga lediga helger eller helgdagar till ett jobb med fast schema, lön och lång helg varannan vecka. Möjligheterna för att ge Busan bästa tänkbara upplägg med regelbundna träningar och tider är nu en möjlighet och jag är så glad!

Efter samtalet kollade jag min mejl och där kom nästa glada besked. Resan till Grekland nästa sommar med tjejerna som jag jobbade med (och som övrigt blev min familj) i Kanada är back on track! Två veckor på dom Grekiska öarna med några av dom finaste människorna på denna planet! Bara tanken får mig att le.
Sedan avslutade jag dagen med ett telefonsamtal med min kära mamma som fått svar på sina prover och hon är äntligen frisk!

Att sen min fina häst gick som en prinsessa och var hur gosig som helst satte bara den där berömda pricken över i:et! Ångesten över jackan är som bortblåst jag förtjänar den!
Som sagt lyckligtjej.se : )

Puss på finaste mamman i världen 

1 kommentar:

Mulle sa...

Inga såna bilder, tack! :)