onsdag 10 oktober 2012

Unnat mig!

Hejhej!

Idag har jag min nästan lediga dag (är ledig men måste in på ass möte mellan tre och fyra) så har jag det var fjärde onsdag vilket är ganska irriterande men det är bara att gilla läget.
Ser det positivt då jag hann med att träna innan mötet. Jag försökte fokusera på rygg och armar vilket gick ganska bra. Har tappat en del övningar men jag provade mig fram och försökte vara påhittig med det som fanns till hands. Får ett svar imorgon om det lönat sig eller inte.

Efter mötet blev det en sväng på stan och vet ni? Jag unnade mig en lite för dyr vinterjacka. Egentligen har jag inte riktigt råd just nu men jag lägger nästan aldrig pengar på mig själv och nu när jag lovat mig själv nya vanor i livet (träning, lagad mat mm) så tyckte jag att jag var värd något fint.
Plus att om jag slutar med mina nya vanor kommer jag få dåligt samvete för den där jackan och kommer snabbt springa ner i gymmet eller slänga den där glassen och ta en frukt istället : ) Win-Win eller?

Samvets jackan! 

3 kommentarer:

hejaerika sa...

åååh vad fin. Jag är avis!

Mulle sa...

Jag med!!!
Jätte fin och vad farmor kommer bli nöjd :)

Stefan sa...

Bra gjort!