onsdag 28 november 2012

Bättre

Hejhej!

Frångick som sagt veckans plan lite och tog ett kortare pass på Busan även igår. Det var ganska stor skillnad på både mig själv och hästen. Mycket av spändheten var borta och jag kunde mer komma till ridning och på så vis få ett bättre resultat. Hon var inte lika fin som förra veckan men jag antar att jag får låta det ta lite tid nu när vi ska lära om en del saker. Det viktiga är att det går på rätt håll och det gjorde det igår.

Håller på att vända in och ut på mig själv för att få ihop en bra plan för henne denna veckan. Hon skulle behöva hoppas lite men jag vet ärligt talat inte hur tiden ska gå ihop. Fördelen med nattjobb och att jag nu har hela natten på mig att tänka ut något bra : )

Nu blir det gymmet och sen ännu en natt med Kurtan, hoppas vi slipper snökaoset inatt bara.


1 kommentar:

Mulle sa...

Ta det så lugnt nu lilla du!!!!