fredag 7 december 2012

Kära mamma

Hejhej!

Idag fick Busan en frisering vilket varje gång leder till både mindre och större diskussioner. Öron, hovskägg, svans, huvud mm går nu ganska bra och vi är vänner nästan hela tiden.
Sen har vi den där jädra manen! Samma panik varje gång och tillslut räcker det att jag tittar på manen så flyger hon fullständigt i taket. Blir så trött och har ingen aning om hur jag ska lösa problemet som blir värre för varje gång. Slutar alltid med att jag får klippa manen vilket jag är värdelös på och hon blir jätteful!
Men som jag sa igår är jag ändå kär i min lilla häst och även med ful man är hon en stjärna.

Imorgon kommer min kära mamma och Bettsi (om jag haft en gud mor hade det lätt varit Bettsi). Ska bli så kul att se vad dom tycker om Busan och bara att få umgås med min mamma kommer bli jättemysigt.
Tänkte passa på att hoppa imorgon då det är så mycket lättare när man har någon på marken som kan höja, flytta bommar, ändra avstånd mm. På kvällen blir det middag på Anna-Gretas och bara en massa kvalitetstid. Söndagen avrundas med träning för Piven innan det är dags för mitt besök att åka hemåt igen.

Hoppas ni får en lika fin helg som jag kommer få så hörs vi på måndag med lite filmer och nya bilder : )

Min mamma med sin ögonsten 

Inga kommentarer: